HOME STAGING

HOME STAGING

U novi tjedan bloga ulazimo sa vrlo zanimljivom temom, a to je Home staging. Mnogi od Vas sigurno se pitaju što točno taj izraz predstavlja?

Home staging usluga je uređenja i dekoriranja nekretnine na najbolji mogući način uz minimalna ulaganja, a za cilj ima što bržu prodaju po najboljoj mogućoj cijeni. Provodi se na način da se angažira stručnjak, odnosno stilist za nekretnine koji zamjenjuje, dodaje i uklanja namještaj i dekor.

U svijetu, ponajviše u Americi, home staging je popularna metoda pripreme nekretnine za prodaju još od 70-ih godina prošlog stoljeća. Amerikanci su poznati po tome što uz nekretninu kupuju i lifestyle, odnosno čim uđu u neku nekretninu znaju je li to točno ono što traže, te u većini slučajeva zadržavaju sve što se u njoj nalazi.

Ta metoda polako postaje prepoznatljiva i na našem tržištu, ali se najčešće govori o uređenju, dekoriranju ili stiliziranju nekretnine u svrhu prodaje, s obzirom da ne postoji točan hrvatski naziv za nju. Bit je u tome što se nekretnina ne uređuje po individualnoj želji vlasnika poput dizajna interijera, već se uređenje i dekoriranje provodi na način da se svidi što većem broju kupaca pomoću trikova i detalja koji naglašavaju dobre strane i potencijal nekretnine. Činjenica je da će se veliki broj kupaca lakše zamisliti u potpuno opremljenom prostoru, nego u onom praznom.

No krajnji cilj nije prikaz nekretnine onakvom kakva nije, već uljepšanje njenog stvarnog stanja koje i dalje oslikava njeno realno stanje. Primjerice, nekretninu veće vrijednosti trebalo bi urediti luksuzno kako bi mogla opravdati svoju cijenu.

Također, prednost je ta što ukoliko se nekretnina ne proda u nekom ciljanom razdoblju, prva opcija ne mora biti smanjenje cijene već ulaganje u home staging, a to je puno isplativije s obzirom da se takvim konceptom rada skraćuje vrijeme čekanja na prodaju nekretnine, povećava njenu vrijednost te ju izdvaja od ostalih na tržištu, stoga će takva investicija u konačnici svakako koštati manje za prodavatelja od značajnog snižavanja cijene nekretnine.

Iako kod nas takva metoda nije još opće prihvaćena, naše iskustvo u prodaji pokazuje nam da se uređene i stilizirane nekretnine prodaju puno brže i lakše, i to po znatno većoj cijeni od zamišljene. Možemo se složiti da nekretninu ne čine samo njena četiri zida, već su detalji ti koji igraju glavnu ulogu u kreiranju ambijenta i čine ju domom.


This website is leaving "cookies" on your computer for the purpose of content navigation and anonymized usage statistics collection. By using this website you confirm that you agree with this.